Ruszyła przedsprzedaż! Książkę kupisz tylko na tej stronie, nie ma jej w księgarniach! Premiera już 6.12.2019

KUP TERAZ

Książka i E-book

„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online

Praktyczny poradnik o e-handlu stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.

KUP TERAZ
CZYTAJ WIĘCEJ

Cenne wskazówki praktyków

e-handlu

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?

Książka E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.


Autorzy – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.

W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in:

Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie?

Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?

Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi?

Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?

Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu?

Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu?

Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B?

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie?

Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach?

Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego?

Uwaga! Prawie 300 stron sprawdzonej wiedzy!

Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy.

KUP TERAZ

Zamów książkę już dziś!

Co znajdziesz w książce?

5 przepisów na najlepszy e-sklep

Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go stworzyć.

51 praktycznych lekcji e-commerce

Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć.

Cenne rady od 45 autorów – praktyków

Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

20 prezentacji e-sklepów od kulis

Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż.

Zajrzyj do środka

Dlaczego warto?

Oszczędzisz czas i pieniądze

Przeczytasz 51 cennych lekcji, w których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który pokochają klienci.

Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce. Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków

Poznasz przetestowane przez liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.

Odkryjesz sprawdzone rozwiązania

Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć.

Poznasz najnowsze trendy

KUP TERAZ

Książka od redakcji „E-commerce w Praktyce”

Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online.


Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków.

Kalejdoskop polskiego e-handlu

Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych:

Autorzy

Cennymi wskazówkami dzielą się:

dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA

współzałożyciel sklepu DrTusz.pl

entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl

współwłaściciel sklepów internetowych Pomadziarz.pl oraz NajlepszyBarber.pl

CMO w firmie Coffeedesk

e-commerce manager w firmie Wojas SA

dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla.com SA, współwłaściciel sklepu internetowego www.CzasKawy.pl

Jakub Gierszyński

Marcin Janczewski

Paweł Mielczarek

Michał Wojas

Paulina Wardęga

Mateusz Juja

Tomasz Serafin

CEO agencji thinkHUB, head of e-commerce w OEX24.com, pomysłodawca i twórca wydarzenia „kawka o eCommerce”

COO platformy dla sklepów internetowych IdoSell Shop

chief digital oficer w firmie Burda International Poland

twórca WykorzystajTo.pl, prowadzący szkolenia sprzedażowe i z obsługi klientów w e-commerce

dyrektor marketingu i e-commerce marki Lancerto

e-commerce manager w Chocolissimo

chief marketing & e-commerce officer sklepu Answear.com

Konrad Zach

Sebastian Muliński

Justyna Dziegieć

Adam Jankowiak

Mariusz Serafin

Rafał Mróz

Wojciech Tomaszewski

wiceprezes i członek zarządu firmy Senetic SA

kierownik zespołu PPC w Morele.net

senior marketing – expert w imoje / ING Bank Śląski

specjalistka ds. marketingu w firmie notiOne

social media specialist w firmie Coffeedesk

e-commerce manager w imoje / ING Bank Śląski

rzecznik prasowy Agencji Mienia Wojskowego

Łukasz Bojar

Natalia Chrobak

Anna Karczewska

Mateusz Zemczak

Paulina Władzińska

Natalia Kryger

Małgorzata Weber

dyrektor ds. marketingu w supermarkecie Bdsklep.pl

współzałożycielka sklepu TULsie.pl

PR & marketing manager firmy notiOne

e-commerce manager w firmie RGB Elektronika

product manager fashion w Grupie Domodi

menedżer ds. marketingu i PR w Grupie Domodi

dyrektor e-commerce i omnichannelu w firmie Decathlon Polska

Katarzyna Pura

Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff

Antonina Grzelak

Martyna Głowińska

Joanna Błaszczok

Wojciech Zarzeka

Wojciech Zięba

product manager w Grupie Domodi

właściciel marki Rainbow Socks i sklepu SkarpetkoweLove.pl

współzałożyciel firmy napo gloves

dyrektor marketingu spółki TIM SA

założyciel i prezes spółki IAI

współzałożyciel firmy napo gloves

dyrektor e-commerce i marketingu firmy SIG

Paweł Koperdowski

Cyprian Iwuć

Filip Jaraczewski

Martin Soboń

Paweł Fornalski

Barbara Matkowska-Włosek

Bartosz Pilch

radca prawny w kancelarii MyLo | Pogoda Gładki Grzesiek sp.k.

adwokat w kancelarii Lawmore

sprzedawca, menedżer i trener sprzedaży

Agnieszka

Grzesiek-Kasperczyk

Bartłomiej Serafinowicz

Wojciech Herra

konsultant e-commerce, twórca bloga Ekomersiak.pl

Michał Pieprzak

Spis treści

ROZDZIAŁ 1

Przepis na najlepszy sklep internetowy na świecie

Jakub Gierszyński, Marcin Janczewski, Paweł Mielczarek, Michał Wojas, Paulina Wardęga

ROZDZIAŁ 2

E-commerce w praktyce – lekcje i wskazówki

DOBRE DECYZJE NA START

+

1. Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci? Paulina Wardęg

2. Jak założyć sklep internetowy i połączyć jego prowadzenie z pracą na etacie? Mateusz Juja

3. 4 lekcje z prowadzenia mikrosklepu internetowego Tomasz Serafin

4. Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce? Konrad Zach

5. Zakupy subskrypcyjne – czy ten model sprzedaży może się przyjąć w e-commerce? Sebastian Muliński

6. Jak dobrać rozwiązania logistyczne do wielkości sklepu internetowego? Justyna Dziegieć

7. Jak i z użyciem jakich narzędzi planować współpracę z producentami? Justyna Dziegieć

SILNY I STABILNY ZESPÓŁ

+

8. Jak poprawić produktywność pracy? Michał Pieprzak

9. Jak budować oraz rozwijać silny i stabilny zespół? Adam Jankowiak

10. Kluczowe kompetencje w e-commerce 2020–2025. Co musi umieć specjalista ds. e-commerce i gdzie go znaleźć? Konrad Zach, Justyna Dziegieć

OBSŁUGA KLIENTA, REKLAMACJE I ZWROTY

+

11. Customer experience – jak dobrze zaopiekować się klientem? Paulina Wardęga

12. Jak dbać o spójne doświadczenia klienta we wszystkich kanałach sprzedaży? Mariusz Serafin

13. Czego klient nie powinien od Ciebie usłyszeć? Rafał Mróz

14. Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi? Wojciech Tomaszewski

15. Czego hydraulik może Cię nauczyć o obsłudze reklamacji? Rafał Mróz

EFEKTYWNE MARKETING I PR

+

16. Jak pozyskiwać dobrze konwertujący ruch? Łukasz Bojar

17. Jak radzić sobie z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu? Adam Jankowiak

18. Jak dotrzeć do użytkownika mobilnego i go zdobyć? Natalia Chrobak

19. 18 wskazówek, jak dobrze zaprojektować sklep przyjazny dla użytkowników mobilnych. Anna Karczewska, Mateusz Zemczak

20. 5 wskazówek, jak stworzyć na Facebooku zaangażowaną społeczność. Paulina Władzińska

21. Jak reagować na negatywne komentarze i opinie? Natalia Kryger

22. Jak tworzyć opisy produktów i posty na Facebooku, które rozejdą się po „internetach”? Małgorzata Weber

23. Czy warto organizować „lajwy sprzedażowe”? Katarzyna Pura

24. Jak działania PR-owe przekładają się na sprzedaż? Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff

25. Jak efektywnie współpracować z influencerami? Antonina Grzelak

26. Czy influencerzy pomagają sprzedawać? Mariusz Serafin

27. Jak odświeżyć markę w e-commerce? Rebranding Domodi.pl od a do zet. Martyna Głowińska, Joanna Błaszczok

28. Czy lodówka jest ciężka, czyli jak podnieść ceny i nie stracić klientów? Rafał Mróz

AUTOMATYZACJA PROCESÓW W E-SKLEPIE

+

29. Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować? Marcin Janczewski

30. Co RGB Elektronika automatyzuje w swoich działaniach? Wojciech Zarzeka

31. Jakie działania automatyzuje firma Wojas? Michał Wojas

32. Jak współpracować z dostawcami rozwiązań zewnętrznych? Michał Wojas

ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY

+

33. Jakie wyzwania wiążą się z wprowadzeniem w firmie nowego kanału sprzedaży? Jakub Gierszyński

34. Jak sobie radzić z konfliktem kanałów sprzedaży? Wojciech Zięba

35. Jak usprawnić mobilny proces zakupowy, żeby zwiększyć sprzedaż? Anna Karczewska, Mateusz Zemczak

36. 9 sposobów na zwiększenie sprzedaży w kanale mobilnym. Paweł Koperdowski

37. Jak skutecznie sprzedawać na Allegro? Paweł Mielczarek

38. Jakie wyzwania wiążą się z wdrożeniem w firmie strategii omnichannelowej? Jakub Gierszyński

39. Na jakie rozwiązania z obszaru omnichannelu warto zwrócić uwagę w małym i średnim sklepie internetowym? Marcin Janczewski

EKSPANSJA I SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA

+

40. Czego nauczyła mnie e-sprzedaż do 70 krajów na świecie? Cyprian Iwuć

41. Kiedy powinniśmy pomyśleć o rozpoczęciu sprzedaży zagranicznej online? Konrad Zach

42. Od czego zacząć i o czym pamiętać na samym początku przygody z e-handlem transgranicznym? Adam Jankowiak

43. Jak za pomocą pilotażu zminimalizować ryzyko wiążące się ze startem sprzedaży na rynki zagraniczne? Filip Jaraczewski, Martin Soboń

44. Jak ocenić atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu? Filip Jaraczewski, Martin Soboń

45. Jak skutecznie sprzedawać na Amazonie? Cyprian Iwuć

E-COMMERCE B2B

+

46. Chcesz ugryźć temat e-commerce B2B? Zacznij od B2C. Paweł Fornalski

47. Jak przekonać klientów biznesowych do zakupów online? Wojciech Zarzeka

48. Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze zaopiekować się klientami w e-commerce B2B? Barbara Matkowska-Włosek

49. 5 lekcji z uruchomienia systemu premiowego dla handlowców za sprzedaż w kanale e-commerce B2B. Bartosz Pilch

PRAWO

+

50. Jak wyrok w sprawie Ubera wpływa na regulamin Twojego e-sklepu i dlaczego nie musisz go mieć? Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

51. Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego? Bartłomiej Serafinowicz

ROZDZIAŁ 3

Trendy

Czas na ECO-mmerce

Wojciech Herra

Konrad Zach, Justyna Dziegieć, Wojciech Zięba

Zagraniczne trendy w e-commerce godne uwagi

Rozwiązania i narzędzia, które sprawdzają się na świecie, a nie są jeszcze zbyt popularne w Polsce

Wojciech Zięba, Justyna Dziegieć

ROZDZIAŁ 4

E-commerce od kulis – najskuteczniejsze działania, największe wyzwania, plany rozwoju

Sklep AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, CzasKawy.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl

Książkę kupisz tylko na tej stronie, nie ma jej w księgarniach! Premiera i wysyłka już 6.12.2019

Książka

69,90 59,90 zł

KUP TERAZ

+ 12,50 zł wysyłka kurierem Pocztex

+ 12,50 zł wysyłka kurierem Pocztex

99,90 89,90 zł

KUP TERAZ

Książka + e-book

69,90 59,90 zł

KUP TERAZ

E-book

Pakiet:

książka w wersji papierowej - 290 stron

książka w wersji papierowej - 290 stron

e-book w formatach .epub i .mobi

e-book w formatach .epub i .mobi

Partnerzy

imoje to pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych dostarczane przez bank. Na bazie doświadczeń bankowych, m.in. w zakresie bezpieczeństwa oraz projektowania rozwiązań dla klientów, powstało narzędzie, które pozwala kupującym online szybko i wygodnie realizować płatności za zakupy.

W imoje dostępne są wszystkie najpopularniejsze metody płatności: Blik, przelewy natychmiastowe, karty płatnicze oraz unikalna na rynku opcja Twisto. Dzięki temu Twoi klienci mogą płacić tak, jak im wygodnie – także mobilnie oraz zapłacić za zakupy nawet 21 dni po złożeniu zamówienia – czyli dopiero wtedy, gdy otrzymają produkt i się z nim zapoznają. Usługa imoje sprawdza się w różnych branżach i w różnych technologiach. Obsługiwane są płatności cykliczne, mikropłatności oraz MessengerPay.

Patroni medialni